roses are red, violets are blue..

Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada kawan-kawan semuaaa. esok kita pergi solat hari raya sama-sama ye? jangan makan banyak sangat daging lembu/kambing tauuu. :)
_________________

mari kita lihat apa reaksi tuan blog ni bila mendapat bunga ros 3 ketul semalam.. ehem.

langkah pertama: posing dengan bunga-bungaan yang lain. nak bandingkan mana lagi lawa. bunga saya lagi lawa dari pokok tuu! hahah. :8)

 langkah kedua: buat muka konon comel di sebalik bunga 3 ketul tu. 
konon tak nampak lah kann? err.

langkah ketiga: berjalan di taman sambil feeling ala-ala princess. -____-

akhir sekali, tangkap gambar bersama pemberi bunga. tehee. =')

hahah! entry tak boleh blaa namanya ni. lantakkk. kepada Encik KAM, terima kasih sebab bagi saya bunga 3 ketul. walaupun tak hidup, tapi rasanya yang ini lagi best kot. sebab kalau yang hidup punya, nanti bila dah layu, kena buang. bazir duit. yang ni boleh tayang kat orang. "aku ada bunga ros BESAR. kau ada?!" hahaha. jeles lettteww. kan kan? hihik.

bunga ros tipu ni pun bau wangii.
suke lah! okbye.

2 comments

IEQAH said...

alahai..untunglaaaa dpt ros..hehehe..
btw, happy aidiladha nana :)

Nana S. said...

thanks ieqah ;)