dulu lain, sekarang tak sama?

jemputlah datang ke Kolej Kediaman Siswa Jaya UTM (lokasi shooting untuk drama Stanza Cinta TV3). bermula dari hari Jumaat-Ahad ini, ada Hari Terbuka. macam-macam aktiviti menarik ada. hadiah pun tak kurang lumayannya tauuu! oh. Catriona Ross, Aziz Sattar & ramai lagi akan datang as tetamu jemputan InsyaAllah. nak tahu lebih lanjut tekan SINI. :)
__________________

sekarang, dah boleh kata cukup seminggu saya di UTM KL. dah masuk semester baru lah katakan! masa mula-mula datang campus, pada hari Isnin lepas, macam-macam ragam ada.

CASE 1
kawan I: "eh tandas dekat mana eh kat sini?"
kawan II: "tu la pasal! tandas dekat mana eh?"

CASE 2
kawan III: "bilik kuliah kita yang dulu tu yang mana satu?"
kawan IV: "dekat blok V tu lahh."
kawan III: "ohh okay okayy dah ingat dah."

CASE 3
kawan V: "buku calculus kita dulu warna hijau."
kawan VI: "mana ada warna hijau. biru lah!"
kawan V: "eh ye ke? oh haa. ye lah. warna biru."


conclusion: baru 4 bulan cuti tu. =.=' 
bayangkan kalau 4 tahun. HAHA!

9 comments

zulhilmi.tempoyak said...

ni pelupa tahanp kritikal dah ni..

hahahaha

Nana S. said...

kannn? HAHAHA. gila betul xD

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Amboi!

Ha ha ha.

Kalau tandas pun lupa, bahaya ni sayang oit XD

aya said...

mengapa saya kurang sopan disitu? -.-''

aya said...

mengapa sya kurang sopan disitu? -.-''

Nana S. said...

kak zara: kannnn? HAHA! dahsyat betul xD

aya malie: err. tak tahu. saya tidak bersalah >.<

ANNUR said...

aziz sattar ke alif satar?. huhu.

--> sekarang dah kena semak balik peta. ;)

Nana S. said...

aziz anis. aziz. haha.

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus