5 sebelum 5.

tak ramai yang suka jadikan membaca itu sebagai satu hobi. kenapa ya? kalau saya sendiri, saya suka membaca. bagi lah apa jenis buku pun, mesti saya akan hilang dalam dunia saya sendiri bila buku itu berada dalam tangan. sekarang pun dalam proses untuk habiskan 1 buku. next book, tengah tunggu queue. membaca sangat seronok! janji. :)
_________________

betul lah apa yang selalu diperkatakan, ingat lima perkara sebelum lima perkara:

"sihat sebelum sakit
muda sebelum tua
kaya sebelum miskin
lapang sebelum sempit
hidup sebelum mati."

kalau semalam, saya sihat. tolong organize acara Simple Competition untuk event TEMMASYA'11. semua macam biasa je lah. gelak-gelak, cakap-cakap, makan tak hengat.


TAPI.

kita tak tahu bila Allah nak duga & turunkan ujian. kalau semalam saya sihat satu badan. hari ini, pening & demam demam. selsema & batuk tak payah cakap lah kann. satu kotak tisu habis. nafsu makan pun semakin hilang. tak apa lah, redha sahaja. InsyaAllah esok lusa baik la ni. :)


bersyukur dengan apa yang ada.

7 comments

mohammad said...

salam ziarah

Nana S. said...

tq :)

Amirah Adnan said...

dear.. take care.. jgn lupe makan ubat :)

Nana S. said...

thanks babe :)

zulhilmi.tempoyak said...

thanks tlg ingatkn.....

n smoga cpt sembuh ek..

ingat sy...

nnt mkin sehat la tu..

hihhiih

ANNUR said...

nana! same.. semalam okay aje jalan sana sini, harini dah demam. ;'(

Nana S. said...

kannn? tu lah. sedih betul :(