akibat terlalu gila beli baju baru..

have you ever wondered, why women could cry so easily? or why tears fell down her cheek whenever you said or do something mean to her? or could get all teary eyed after seeing something tragic? read THIS and you'll get the answer for your question.
__________________

ini baru sebahagian. =.='

sangat busy hari ini. sekarang tengah selongkar baju baju dalam almari. BANYAK GILAAA BAJU ENGKAU NANA!? penat gila nak kena lipat satu satu. T_T sebab, mak kata, "kakak, asingkan baju mana yang kakak nak & yang kakak tak nak. yang tak nak tu letak satu tempat nanti mak nak tengok." err. baiklah. untuk apa semua ini? nanti InsyaAllah saya bagitahu. 

lepas ni kena beli baju baru lagi tak?
hehe.

2 comments

sarah mohamad said...

haha banyak giler baju. ni mesti selalu keluar shopping ni kan. hehe

Nana S. said...

haha. er errr. tak tau nak mengaku ke tak. xD