survey camp

keadaan bilik still kurang memuaskan. bila abah nak beli almari baru nii? baju semua tak muat nak letak dalam almari dah. haihh. kecik betul almari ni. ceyy, bukan baju yang terlebih banyak. HAHA! :P
__________________

mood: mengantuk.

orang lain tengah sedap sedap tidur lagi sekarang (benci!). tapi saya & lagi 27 orang kawan terpaksa datang ke campus pagi ini. ktorg nak pergi ke Kuala Linggi, Melaka. untuk apa? sebaaaab, budak budak Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Awam Universiti Teknologi Malaysia International Campus, Kuala Lumpur terpaksa pergi Survey Camp. ini ktorg punya short semester untuk tahun ini. dari satu segi, Alhamdulillah lah short sem ktorg memang short, banding dengan course lain sampai berbulan bulan. tapi ktorg, 9 hari je. WOOHOO! haha.

tapi 9 hari pun, banyak cabaran & dugaan. cabaran yang paling besar: macam mana nak kekalkan warna kulit. HAHA! okay tak lawak. hm. hopefully dekat sana nanti tak stress sangat. kawan kawan dari UTM Skudai seramai 100 orang pun ada sekali. wahh tak sabar nak jumpa semua. hee. eh okay. nak kena pergi berkumpul pulak. doakan saya berjaya ye. thank you.

busy dari 18-26th May.

No comments