its a girl thing

ehem. nak berkias boleh? Harvard Case Study sangatlah best. seronok sangat jiwa dan raga bila kena buat kerja tu secara rela. seronok. betul. rasa macam nak buat tiap tiap hari. =.=' sila faham.
_________________
Shawl | Ubranded Inner | Blogshop Cardigan | Unbranded Shirt | FOS 
Jeans | RAGS Wedges | Vincci Bracelets | DIVA Necklace | Blogshop

i didnt put on any heavy make ups on that day. pakaian pun main sambar je apa ada dalam almari. baju lawa semua dekat rumah. tinggal ni je. && why? sebab:
  • diri ini terlalu malas untuk berhias
  • malas untuk berhias sebab tahu tempat (TT Titiwangsa) itu panas
  • sebab dah panas, so nanti make up cair
WAKAKAA! lempang nak? oh lupa. credits to Jua, for lending me the ribbon on my head. hahah! saya punya benda alah tu semua dah ada dekat rumah. kenapa semua barang dah ada dekat rumah ni? ehem. sebaaaaaab.. nak habis semester daaaahhh! lepas tu CUTIII! yipppeee. :D

tak sabar tunggu 7th May.

2 comments

Nava Kishnan said...

You are looking good, nice.

Nana said...

gee thanks ;)