going crazyy

pukul 1.40, hari isnin. bermula lah minggu cuti belajar. minggu cuti UNTUK belajar ye nana. bukan minggu cuti DARIPADA belajar. lain di situ. sila faham. =')
_________________

weekends dah habis. nak masuk hari isnin dah. eh silap. dah masuk hari isnin dah. so maknanya kena pulang ke sarang semula iaitu ke UTM nun jauh di KL (jauh la sangat kann). sedih gila nak tinggalkan rumaaah! katil, i love you. ikut jom? Ginger, i love you. masuk beg nak? mak, i love you. masak kan? abah, i love you. nak duit boleh? HAHA! lupakan. 

sekarang ni tengah membayangkan, macam mana nak balik cuti final. bukan apa, tengah fikir almari. lebih tepat lagi, tengah fikir baju baju semua nak campak dekat mana. kenapa? tengok ni.
paling atas; shawl yang dipakai di: Sista Gathering

ini baru first trip baju daripada loker di UTM. beg yang pertama. ada lagi 1 beg dekat bawah meja. saki baki baju ada lagi dekat loker sana tu haa. macam mana eh? 

ABAH! I NEED A BIGGER CLOSET!
please.

suka beli baju sangat.
hamek kau! =.='

5 comments

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~

tu pun selalu kata takde baju eh?

:p

sarah mohamad said...

banyak betul baju. hiks boleh buat kedai ni hihi

Nana said...

HAHA. :P

marish sha said...

jangan rungsing,
almari sha kosong lagi,
meh sha tolong simpankan ,
huhu :P

Nana said...

oh tidaaaak. tak boleh. HAHA :P