pangkah laju laju.

lama tak pakai tudung bawal ke kelas, asyik pakai shawl & pashmina je. tapi siang tadi bila pakai balik, rasa pelik pulak. err. tak biasa dah. ish. >.<
_________________

sekejap lagi mak & abah nak datang. kenapa? sebab nak hantar kunci yang saya tinggal dekat rumah. HEH. nasib baik boleh masuk bilik guna pintu jiran sebelah. if tak, tidur luar lah jawabnya. T_T

KAM kata saya manja. sebab kesian mak & abah nak kena datang dari Subang Jaya semata-mata untuk hantar kunci. eh?! bukan saya yang suruh owgehhh. abah yang nak datang. saya dah pasrah dah semalam, bila sedar kunci tinggal dekat rumah. tapi tapi tapi, petang tadi mak bagitau abah nak datang hantar. aww. comel lah abah ni. hihik. sukenyaa! terima kasih. ni yang sayang lebih ni. ehem. sambil sambil tu, barang barang lain pun kirim jugak lah. mak, abah, kakak nak makanan baaaaaaaanyak banyak. okay? okay. HAHA. :P

oh. sekarang semua sedang sibuk berpilihan raya. tengoklah poster saje dah berjuta juta sampai mengehadkan jarak pandangan semua orang. saya dah pergi mengundi. siapa yang saya undi? eh. mana boleh bagitau. rahsia lah! hee. tak sabar pulak nak tahu siapa Presiden untuk Majlis Perwakilan Mahasiswa kali ni.
bukan penyumbang undi rosak.

4 comments

LORD ZARA 札拉 said...

paling suka mengundi dulu sebab macam2 dapat~

hahaha~

gila rasuah budak2 ni~

Nana said...

ktorg dapat makanan & air free tadi. haha :D

panda putih said...

nanti result gtaw ea, xsempat nak buang undi.. bos x bg cuti

Nana said...

okay. insyaAllah :)