calon menantu terbaik. HAHA!

minggu ni tak boleh balik ke rumah. wuwuw. ada program sana sini. huwaa. rindu Garfield & Ginger! eh. mak pun rindu jugak. eh, adik amir pun. eh. semua lahh. T_T
_________________

ehem. entry kali ini ditujukan khas buat golongan seperti di bawah.
(tapi yang lain nak baca pun boleh jugak)

perhatian kepada semua ibu ibu dan bapak bapak
(dan juga kepada jejaka yang masih bujang)

saya ada kawan kawan yang SAAAANGAT sesuai untuk dibuat menantu. wakaka. tengoklah mereka, menunjukkan kepakaran dalam membeli belah barang barang dapur. wuish. tak ke rasa nak buat menantu terus? jika ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai mereka, sila hubungi saya di nombor: 012-3456789.  







nana tak pulak? eh takkk. nana main main je dekat Carefour ni. gelak sana, gelak sini. pusing keliling tempat. lari ke hulu ke hilir. tengok tengokk. soo, tak boleh buat menantu ye. HA HA HA.


best keluar shopping. :P

5 comments

Syukri Hakimi said...

huhu..tp dlm troli tu nmpak cam bnyak makanan segera je. huhu. klo buat menantu, hari2 la makan makanan segera jawabnye. :DD

Nana said...

HAHA. manada. bukan makanan segera lahhh. ni ktorg nak masak. untuk jual. see seee. betapa boleh buat menantu :P
kah kah kahh xD

LORD ZARA 札拉 said...

Muka teruja pegang sushi adalah bahan bukti boleh ajak keluar makan bersama2~

Eh, sushi nasi kan?
Sedang boycott nasi ni (untuk kali kedua sepanjang hidup ni)

XD

Nana said...

HAHA. muka dah terlebih excited tu akak. control je dpn camera :P

iyee. nasi adalah sushi, sushi adalah nasi. haha. tapayah nk boikot lahh! bukan gemok pun. =.='

kurnia rahman said...

Lawo lah budak satu ni..
Salam kenal lah dari negeri seberang ;*