terpaksa censored

rindu dekat kawan kawan lama. sedar mereka semua ada di Facebook. one click away je. tapi, rinduu lahh. rasa macam nak jumpa semua je. tapi tapi tapi, mana sempat. hmpfh. :(
kawan kawan, saya sayang korang tahu?
_________________

sekarang berada di rumah. baru seminggu balik kolej, dah nak balik rumah dah? (hek elehh nana!) err. dah mak suruh balik. nak buat macam mana kan? balik je lah. baru ingat tak nak balik, tapi lepas tu fikir fikir, eh baju banyak ada dekat rumah. baju penting. ambik! HEH. :D

okay, so percubaan budak nerd buka kelas tempoh hari berjaya. woot woot! terima kasih kawan kawan sebab sudi dengar saya membebel yang tahape hape. korang ada dapat ilmu ke? err. sorry lah ye if sengal sikit. tak reti lah nak ajar orang. sebab saya pun masih belajar. (ayat tak nak bla. mengalahkan Shakespeare)

nanti lepas ni kita belajar lagi okeh? apa yang saya tak tahu, korang ajar lah pulak. kita saling bantu membantu. aww. sweetnya! tetttt. geli. haha. again, thank you for being the awesomest girlfriends everrr. sayang korang ketat ketat lah. :')

p/s: gambar ini tak ada lah macam dekat bawah. tapi atas sebab sebab tertentu, saya kena guna creativity yang ada pada diri untuk 'mencantikkan' lagi gambar ni. *muka bangga*
to Jua, sorry kakak. terpaksa conteng. :)
cantik kann lukisan? 
HAHAHA!

3 comments

LORD ZARA 札拉 said...

walalala.

gigih2.

mana hasil akhir dik?

(tunggu sambil ketuk2 meja)

XD

syafawati said...

awww....comel gla rambut jua! :D

Nana said...

hasil akhir apa kak? gmbr model model ni kah? haha. tak de :P

syafa: HAHAHAHAH! susah payah aku fikir idea. xD