kerja part time?

wahai cuti, tolonglah datang cepat sikit. tak sabar dah nii. nak cuti nak cuti nak cutii! eh lupa pulak, weekends ni pergi Pulau Pangkor. woot woot! :D
_________________

hari ini pergi ke kelas dengan mood sangatlah malas untuk melawa. honest. muka pun pucat semacam je. malas nak pakai segala benda benda alah. hm. maybe sebab tidur tak cukup kot? bangun pagi pun liat gila. HAHA. so, sarung je lah benda benda alah ni.
FOS | purple singlet
Unbranded | black cardigan & pashmina
Rags | Jeans

dorg semua ni yang melebih lawa pergi kelas. woot! terbaik lah korang. semua pun lawaa tadi. kalah den. haha.

sebelah petang? tukar shift pulak. jadi Master Chef. agaga. ktorg ada buat jualan makanan. jual dari bilik ke bilik. nak beli? tunggu ktorg datang bilik korang semua satu per satu okeh. ;)


TADAA! the food is served.


p/s: saya selekeh today. saya tahu. mood untuk berhias hilang sekajap. agaga.
mak must be so proud. HAHA!

2 comments

LORD ZARA 札拉 said...

Walalala!

Gila gigih ni~

Zaman2 belajar dulu memang ramai buat camni, pastu sebut makanan2.. XD

Nana said...

haha. nak kumpul duit ni. untuk persatuan :D