telinga nak terputus dah wehh.

Ginger bergaduh dengan kucing lain dekat luar. bising habis satu neighbourhood, dok membebel tak puas hati pasal apa entah. balik rumah, basah basah. padan muka kena siram air dengan jiran sebelah. baru senyap. HAHA! :D
________________

yay! i've watched Harry Potter! nyiahaha. (elehh nana. kecoh! orang lain dah tengok LAGI awal dari ko lahh. =.=') doesnt matter lahh. asalkan dah tengok. tak kira lambat atau cepat. yang pasti, im happy. dok sengih ja ni haa. eheh. perhaps the happiest person on planet earth at the moment? hee.

this afternoon, during our day out, Mr. KAM pakai kemeja. he said he bought it just because i've told him once that i like guys in those outfit. aww. you're the sweetest thing! you look tremendously handsome darling. i was melting, really. :) 

(before going out)
me: i tak siap lagi. you're on your way da ke?
him: =.=' tak apa. siap je.

(selepas solat zohor)
me: sorry lambat siap. tudung ni susah nak pakai. kesian u kena tunggu.
him: tak apa. i dah biasa dah. u memang lambat siap.
me: T_T okay fine.

yee saya tahu saya lembap. mintak maaf sangat sangat. HAHA. oh oh ohh and petang tadi juga, i showed him my folio. folio lukisan yang dulu dulu punya. sejak zaman matrik lagi dah janji nak tunjuk, tapi tak tunjuk tunjuk lagi. walaubagaimanapun (uish!) janji tetap janji. legaa hati bila dah ditunaikan. hee. muka dia tekun tengok lukisan yang burok tuh. >.<
i love you KAM.

5 comments

LORD ZARA 札拉 said...

Woot!

Dah tengok hari tu~

Wee~

I'm Pottermaniac, collect all the novels, tengok puas2~ =)

Nana said...

novels MALAS baca. :D

LORD ZARA 札拉 said...

LOL!

Dan ya, nak bertanya, kenapa telinga mau putus ni? Kena Sectumsempra oleh Snape ke? =p

Afiqah said...

nana..baca novels and tengok movie br feel lebh skit...huhu

Nana said...

kak zara: telinga nk putus da sebab asyik dok sengihhh je sepanjang hari :P

nis: tamau. novel dia tebal sgt. malas sungguh nk baca. haha.