wonderful pop pop pop suprise!

Alhamdulillah, akhirnya berjaya jugak kemas bilik yang bersepah disebabkan barang barang dari kolej. pheww! lega & puas hati tengok bilik dah bersih dan teratur. ehem. im a perfectionist ye. beware. ;)
________________

apa nak buat eh cuti sebulan ni? i mean, seriously. hm. runsing kepala fikir. nak buat yang itu, err takmo! nak buat yang ini, eh tak reti. yang lagi satu tu pulak? euw tak nak. susah! then nak buat apa je eh cuti sebulan? hm. nanti dah dapat idea, saya bagitahu. alright, good night people. eh! selamat malam semua. Assalamualaikum.
okay, rindu nak pergi kelas pulak rasa.

No comments