manja melebih-lebih!

haihh! (mengeluh berat)
esok exam TITAS. pukul 9-11 pagi. dekat exam hall PSZ tingkat 4. doakan saya ye? supaya boleh jawab. oh. and doakan si jantung hati jugee. oh oh ohhh! tak lupa jugak, kawan-kawan yang lain. semoga kita semua boleh jawab dengan tenang. semoga Allah permudahkan urusan kita. amin. :)
________________

baru je sampai kolej ni. maklumlah, semalam dah balik rumah sekejap. ehem. tidur sana satu malam. HEE! dapat la lepas rindu dekat mak, adik Syakir && dekat 2 ekor binatang berbulu: Garfield dan Ginger. WHOA! rindu gila dekat kucing-kucing gemok tu. HAHA!

puas dapat layan kerenah dorg. tengoklah si Garfield ni. tak pasal-pasal nak tidur dekat kita pulak? sebelum ni punyalah jual mahal. tak pernah yang nak tidur atas orang or even, dekat orang. tapi semalam, bukan main manja! Garfield, kakak tahu Garfield rindu kakak kann? dah lama tak jumpa kakak. sebab tu Garfield manja lebih. 

dia macam ini sampai ke pagi. daripada ruang tamu, sampailah ke bilik tidur.
saje gedik gedik nak tidur sekali.

dia ingat dia comel lah? haha. memang pun. :)

4 comments

saya_arief said...

comel2..
:D

Nana said...

hee. kan kann? garfield comel. :)

apek poyo said...

cute..mcm tuan dia..tak la semangat mana pun..tiggal lg tak tau nak mulakan macam mana je...ni pun hentam jee..ekekeek..sbb opis takde buat pe kan...layannnnnnnnnnnn

Nana said...

ohh curi tulang eh apek? hahah. mengisi masa terluanggg ;P
takpe. rajin rajinnn.