bila dah sayang,

wahai Encik Jerawat, anda buat saya GILA tahu? sila bunuh diri sekarang. terima kasih. 
________________

tadi mak beritahu, beberapa hari sebelum Hari Raya Haji, kami sekeluarga akan ke Johor, nak ambil adik, Syafirul di MRSM Pontian. then, tidur satu malam di Johor Bahru. selepas itu, baru pulang ke rumah. mak tanya, bila kakak boleh balik? hari yang kakak tak ada exam lah. wuh. best gilaa! nak jumpa Syafirul! rindu rinduuu. nak balik nak balik nak balikk! (gaya macam rumah jauh sangat je. =.=')

sedang menantikan hari esok dengan penuh debaran. haha. macam nak kahwin pulak. hish! 
sayangg, i cant wait to see you lahh! :)
gambar lama, dengan Syafirul.
orang kata  macam boyfriend, ye ke?

9 comments

hardroad corner said...

xde mkne nye bf ko syg oi..
tu la bf aku na..
kan syg kan??
ko nan..jgn nk ngde ea..aku kan adik ipar ko...

Nana said...

eh ehh? hahah.
tade maknanya aku nk panggil ko adik shidaaaa. xD

Afiqah said...

erk nana huhu rupa2 br ku tau...syda mau jd adek ipar mu..!!! kenduri jgn lupa jmput okeyh..

hardroad corner said...

yer kakak??
kak pngil adik yer????
kjp..abg tgh stdy kt mrsm..
t adik gtw abg yer yg kak rindu dy...

Nana said...

nis: hahah. ngada lebih shida tu :P

shida: pegi bgtw sendiri tengok? xD

Afiqah said...

nana..huhu susa la ko kalu dpt adek ipar gni

Nana said...

tu la pasal. seb baek tak dapat. HAHAHHAAHA. eh shida? xD

Afiqah said...

shida majuk nana..huk3...hehe..

Nana said...

haha. ngada sungguh :P