i am done with you!


tomorrow ada test Applied Mechanics. tapi buat dekat campus. 10am pulak tu. mana ada bas! macam mana ni? bila laa nak ada kereta sendiri.  
__________________

pagi tadi selesai sudah Harvard Case Study. woot woot! happy gila rasa. hee. semalam tidur pukul 4pagi. bangun? hm. senang cerita, nasib baik tak terlajak. alarm clock pun dah sampai tak larat nak bunyi dah. mana taknya, tidur tak cukup kot. haih.

so, di BATC (entah apa makna dia tak tau) tadi, kami semua satu kelas, seramai 28 orang 25 orang (ehem! siapa yang ponteng tah?) dengan penuh bersemangat & dedikasi (ceyy. konon!) present dekat depan. satu demi satu group pun selesai. wuh! legaa gila rasa. hee. sambil-sambil tu, dekat keliling BATC tu, tempat dia agak lawa, so, ktorg semua yang memang kaki bergambar pun, mulakan projek masing-masing. hee. 

1-SAW, you're the best!


gambar ada BANYAK lagi, tapi tapi, cukup lah. :)

5 comments

ifah said...

good luck dear! study2 gak. jgn lupa rehat yer

Nana said...

okehh. thank you kak ifaaaaah ;)
akak pun sama jugak. all the best.

LORD ZARA 札拉 said...

comel aaa~

:)

Nana said...

tq kak ;))

Nana said...

tq kak ;))