bila pulak tarikh untuk saya? haha!

esok mesti ramai orang kahwin kan? kenduri mesti bersepah sini sana. ye lahh. tarikh pun 10.10.10. aww. comel je. SELAMAT PENGANTIN BARU kepada sesiapa yang akan melangsungkan perkahwinan pada esok hari. especially Dr. Sheikh Muszaphar & Dr. Halina. :)
_________________

balik dari Open House rumah kawan abah di Kelab Golf Sultan Abdul Aziz Shah. the house was great. the people were awesome. the foods were tremendously delicious. had an amazing time there. hee. jumpa kereta Ferrari merah dekat area sana. nak satu boleh tak? haha. 

on the way back home, jumpa menatang alah ni. =.='
dia ingat dia comel lah? HAHAHA!

2 comments

hardroad corner said...

Ala...
sbb dy comel la yg ko tngkp gmbr dy kn??
hahahah..
tq nana..
my husbnd syeikh muzafar say a lot of thnk coz wish to us..
doakan kmi berkekalan k...

Nana said...

bla ko shida! hahaha. kunun dgn sheikh muszaphar. eleh elehhh. si mejar faiz tu takmo ka? HAHAHA

er. aku suka bulu dia ja. sbb tu aku tgkp. tapi dia bajet comel la sbb tu dia keluar kat tingkap. ngada ;D