akhir sem ni..

lapar lah. agak-agak mak cik cafe dah masak ke belum Nasi Goreng USA yang tempah petang tadi? nak ambil pukul 8pm sekejap lagi. Syafa, you better hurry! haha. Mimi & Sarah, kamu semua turun sekali kan?
_________________

minggu ini & minggu depan sangatlah hectic. hmpfh. maybe sampai habis final exam jugak kot? berterusan lah sakit jiwa yang ada sekarang ni. haih! ini list assignments & tests so far. SO FAR ye. belum tentu takat ni je, mesti bertambah punya lah.

- assignment Calculus
- assignment LK (autocad)
- test 2 LK ; 21/10/10
- presentation Fluid Mechanics Chapter 6 & 7 ; 21/10/10
- Harvard Case Study - Disney
- Fluid Mechanics presentation ; 21/10/10
- test 2 Calculus ; 26/10/10
- presentation Fluid Mechanics detention pond ; 26/10/10
- TITAS presentation & folio
- Fluid Mechanics assignment - Dentention Pond
- Harvard Case Study presentation ; 27/10/10
- test 2 Fluid Mechanics ; 28/10/10

wahai pensyarah-pensyarah, jangan lah baik hati sangat ye?
tak payah lah hadiahkan assignments dekat saya lagi. tak sanggu nak terima dah. 

jadi budak kecik kan best.