lega sangat dah habis

saki-baki gambar TEMMASYA'10 yang rakan² dah tangkap. my phone? hahah. memang tak guna la kot. :P
sebab dorg nak buktikan yang phone Nokia lebih hebat dari Sony Ericsson. ye lah korang! hahah.
overall, temmasya best. sebab memang enjoy gila buat kerja sama² dengan kawan². kenal ramai orang. approach orang suruh masuk aktiviti Sukan Rakyat.

yang tak bestnya? kaki lebam sebab terpijak batu. darn! sangattt sakit. terpaksa jalan tempang pegi kelas. depan orang ramai jalan control gila lah! ahaha. padahal sakitnya, MasyaAllah. Tuhan je yang tau. penat mengadu kat mak. kena marah pulak sebab tak bubuh ubat. wuu. :(
sabar je lah.

first time dalam hidup tengok wayang kulit. excited la jugak.

presenting:
syafa! kawan baik kat sini :)
yang ni mimi. my SU time program FYE kat PD haritu.
me & syafa's fav photo :)

hm. so, tu je lah kot pasal temmasya. tunggu tahun depan pulak. yay!
sumpah tak nak amek bahagian dah. hahah.

2 comments

LORD ZARA 札拉 said...

baju CREW cam comel je.

:)

Nana said...

kan? hahah. ORANGE :D